Lars H.
nomen skrev for 1 time siden:Ja, var inne å leste på dette, er ikke interressert i å betale 350 kr iåret for dette.
Det er tros alt bare 2-3 måneder det er ineterressant for min del.
Vel, 350 kroner er jo 350 kroner, men ikke mer enn dunk rødvin eller havneavgift i en gjestehavn i høysesongen som eksempel.
sunnmøre skrev 36 minutter siden:For å være heilt ærlig, så skjønner eg ikkje heilt vitsen med denne dingsen. Dei fleste er vel ombord i båten ein gong no og då. Det burde vere nok for å halde kontroll med batteria.
Når jeg tar båten på land i slutten av oktober og lar den stå der til utsetting når isen går i slutten av mars, kjører jeg ikke tur retur 7 mil hver vei til stadighet for å sjekke spenningen på batteriene i båten.
torkelmj skrev 38 minutter siden:Er det fortsatt slik at varsler ved lavt spenningsnivå er inntil 4 timer forsinket?
Det har jeg ingen erfaring med da jeg ikke har tatt denne funksjonen i bruk. Men jeg vil tro, og jeg gjentar tro, at slik SMS sendes umiddelbart. Det er jo SMS'er en betaler ekstra for. Kanskje en ide å kontakte firmaet og spørre om dette dersom en er interessert i denne funksjonen?
Lagt til:
Jeg ble litt nysgjerrig på dette med ekstra SMS'er at jeg lette litt på hjemmesiden til Safecurrent. Og der står det i FAQ'en deres::
Så dersom spenningen eller temperaturen synker under valgte nivåer skal en få umiddelbare varsler.