Jump to content

Edit History

Hakkannen

Hakkannen

Vesterskog skrev 33 minutter siden:

Hva med skiftesvik bf og den eg trur hette ryggstranda (nordre ende av Dusavik) 

Har de plass til en 39-foter da? Blir gjerne i øvre størrelsen i ei såkalt småbåthavn. Begge er forsåvidt lune havner, men synes å ha hørt at i alle fall Ryggstranda ikke ønsker overnatting i båtene (correct me if I’m wrong).

Erik skrev for 3 timer siden:

Ser ikke Lundsvågen nevnt, der har jeg snakket med folk som bor(bodde) i båten, så formoder det er greit der.

Den glemte jeg farten, den har vel også porter ut til flytebryggene? Frustrerende for folk som liker traske bryggelangs og se på båtene, men hindrer samtidig et renn av folk som ikke har noe der å gjøre:lol:

Vindafjord skrev for 4 timer siden:

Takk for fantastisk respons på emnet, spesielt til Hakkannen som leverer komplett oppskrift!

Bare kjekt? Som du også ser kommer det flere på banen med gode forslag, det løser seg nok med plass skal du se.

index skrev for 6 timer siden:

Forskjellen for meg vil vel være at jeg ville ha forsikret meg om at det var greit for foreningen før jeg bosatte meg I båten, mens for sporadisk overnatting gidder jeg ikke å spørre en gang. Er det urimelig?

Slettes ikke urimelig, skulle bare mangle at man ikke skal få overnatte i sin egen båt, og at det i tillegg skal være nødvendig å spørre om det? Man betaler som regel godt for å ha båten liggende en plass, da synes jeg båten bør få kunne brukes som man ønsker så lenge man ikke er til bry for noen. I praksis blir ikke forskjellen mellom sporadisk overnatting og å bo ombord så veldig stor, så lenge havnereglementet blir fulgt og man tar hensyn til dem rundt.

Hakkannen

Hakkannen

Vesterskog skrev 1 minutt siden:

Hva med skiftesvik bf og den eg trur hette ryggstranda (nordre ende av Dusavik) 

Har de plass til en 39-foter da? Blir gjerne i øvre størrelsen i ei såkalt småbåthavn. Begge er forsåvidt lune havner, men synes å ha hørt at i alle fall Ryggstranda ikke ønsker overnatting i båtene (correct me if I’m wrong).

Erik skrev for 2 timer siden:

Ser ikke Lundsvågen nevnt, der har jeg snakket med folk som bor(bodde) i båten, så formoder det er greit der.

Den glemte jeg farten, den har vel også porter ut til flytebryggene? Frustrerende for folk som liker traske bryggelangs og se på båtene, men hindrer samtidig et renn av folk som ikke har noe der å gjøre:lol:

Vindafjord skrev for 3 timer siden:

Takk for fantastisk respons på emnet, spesielt til Hakkannen som leverer komplett oppskrift!

Bare kjekt? Som du også ser kommer det flere på banen med gode forslag, det løser seg nok med plass skal du se.

index skrev for 6 timer siden:

Forskjellen for meg vil vel være at jeg ville ha forsikret meg om at det var greit for foreningen før jeg bosatte meg I båten, mens for sporadisk overnatting gidder jeg ikke å spørre en gang. Er det urimelig?

Slettes ikke urimelig, skulle bare mangle at man ikke skal få overnatte i sin egen båt, og at det i tillegg skal være nødvendig å spørre om det? Man betaler som regel godt for å ha båten liggende en plass, da synes jeg båten bør få kunne brukes som man ønsker så lenge man ikke er til bry for noen. I praksis blir ikke forskjellen mellom sporadisk overnatting og å bo ombord så veldig stor slik jeg ser det, så lenge havnereglementet blir fulgt og man tar hensyn til dem rundt.

• Create New...