Christina 3 Startet 21.Juli.2019 Link til dette innlegget Startet 21.Juli.2019 Hei. Prøver å legge til MMSI nr mitt i Marinetraffic men det kommer ikke opp noe ? Finner ikke noe sier den.... Noen som vet hva det kan være ? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 21.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2019 Er det vhf mmsi samme nummer som benyttes til ais? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Christina 3 Svart 21.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2019 Ja jeg regner med det.....får opp venners mmsi . Går inn på Marinetraffic og bruker søkefeltet. Der skriver jeg inn mmsi til venner og får det opp. Men når jeg skriver inn mitt får jeg "no record found" Hmmm ? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 21.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2019 Men har du Ais'sender da? Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 21.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2019 Jada har det. Man må registrere det i Marinetraffic...nå funker det Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 22.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2019 Nei, om du har Ais sender, så skal du ikke registrere noe som helst for å komme opp på Marinetraffic. Hva har du egentlig registrert? Hvilken Ais-sender har du? Sitér dette innlegget Link to post
ulsetbåt Svart 22.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2019 (redigert) Skal ikke dette legges inn i Ais senderen og bli sendt automatisk da? Redigert 22.Juli.2019 av ulsetbåt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.