jtfidje Startet 21.Juli.2019 Link til dette innlegget Startet 21.Juli.2019 Hei dere! Nå tok dessverre septikpumpen kvelden og jeg trenger derfor en ny. Har dere noen anbefalinger her? Er det membran som er tingen? Jabsco vs TMC? På forhånd tusen takk for hjelp! Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 21.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2019 Av en eller annen grunn har jeg dårlige erfaringer med membranpumper, både til septik og dusjvann. Det er Whale pumper jeg har hatt. De har rett og slett sluttet å fungere, helt døde! Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 21.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2019 Jeg gikk fra TMC kvernpumpe til Jabsco membranpumpe, dette fordi det var ett par episoder hvor kverpumpa ikke klarte å suge ut dritten. Har bare brukt den nye pumpa denne sesongen, men så langt alt bra. Nå har jeg kvern i dassen også, mulig det er en fordel mtp. å kunne bruke membranpumpe? Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Lars Hansen Svart 21.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2019 Membran har vel 38mm og kværn 25mm, så det enkleste blir vel å sette inn det samme som satt der fra før... Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 21.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2019 Jabsco kværnpumpe ? Sitér dette innlegget Link to post
Ruby Svart 21.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2019 Ida Marie III skrev 52 minutter siden: Jabsco kværnpumpe ? Støtter den ? Sitér dette innlegget Link to post
Familiesnekke Svart 21.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2019 Veldig fornøyd med Jabsco membranpumpe så langt. Stillegående! Sitér dette innlegget Link to post
jtfidje Svart 22.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2019 Takk for svar så langt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.