Vllda Startet 21.Juli.2019 Link til dette innlegget Startet 21.Juli.2019 Hej funderar på att köpa en Saga 27 eller sollux 27 Vilken är bäst? vilken går bäst i dåligt väder? tacksam för svar Med vänlig hälsning, Vilda Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 22.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2019 Hei. Ser ikkje ut til at det er så mange svar å få. Det kan godt hende at du får fleire svar på Facebook. Saga 27 har eigne sider der. Sitér dette innlegget Link to post
Fuglen Svart 22.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2019 Nå har ikke jeg hatt noen av dem, så det blir synsing. Sollux penest. Den er bredere, og det hjelper alltid godt på plassen innvendig. Går ut ifra at Saga'en er bedre i sjø. Skulle jeg kjøpt en av disse, ville jeg tatt en prøvetur i begge to, og deretter handlet den jeg likte best. Sitér dette innlegget Link to post
Kweelhouse Svart 23.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2019 Søk på nett, det ligger ut tester der Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 23.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2019 LarsH har egen side om Saga. Ellers har du jo Sagaforumet. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.