Ravis Startet 22.Juli.2019 Del på Facebook Startet 22.Juli.2019 Når jeg har kalesjet oppe må bruke kluter mellom metall og den brede, svarte listen. Hvis jeg ikke gjør det, så ligger de direkte an mot listen og friksjonen lager skraper. Skal det virkelig være sånn? Er det evt sånn med de andre Askeladdenmodellene i denne serien? Sitér dette innlegget Link to post
hawthorne Svart 22.Juli.2019 Del på Facebook Svart 22.Juli.2019 Tilsvarende på min C75. Forøvrig også slik på min gamle Yamarin 64dc. Kjøp noen selvklebende puter, ala de du kan lime på under stolbein for å skåne parketten, og fest dem der du trenger. Jeg har brukt noen få svarte på min C75. Synes dermed heller ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Ravis Svart 22.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juli.2019 (redigert) Takker! Godt tips. Forvrig ikke fornøyd med dette designet. Perfekt til å lage skraper å raskt ødelegge et ellers fint utseende. Begriper det ikke :/ Mulig vi kan montere på krympestrømper på stengene? Redigert 22.Juli.2019 av Ravis (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ravis Svart 22.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juli.2019 Tror jeg kjøper PTFE tape. Utrolig fin glid på PTFE overflater Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 22.Juli.2019 Del på Facebook Svart 22.Juli.2019 Er det bare stengene som ikke er bøyd nok? Eller skal de hvile mot vindskjerm? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Kalle Well Svart 22.Juli.2019 Del på Facebook Svart 22.Juli.2019 Har hatt min C76 i 2 år nå. Jeg har ikke det problemet. En kompis av meg har akkurat kjøpt C61 BR, ikke noe problem der heller. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 23.Juli.2019 Del på Facebook Svart 23.Juli.2019 Tipper det går an å bøye sidestengene og justere etter tvergående slik at de går klar Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Ravis Svart 23.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juli.2019 Høres ut som om at forhandler skal få uttale seg.. ? Sitér dette innlegget Link to post
Lunde14 Svart 23.Juli.2019 Del på Facebook Svart 23.Juli.2019 På min tidligere C75 2016 modell var det klaring mellom stengene og den svarte bøylen, på en kompis båt som var en 2014 modell lå stengene intill og klirret hele tiden. Vi trodde at siden dette var anderledes på min nyere båt så var dette noe som var forandret til det bedre men har sett i ettertid på andre C75 som er nyere en min at stengene ligger intill bøylen, og når trådstarter nå sier at det er slik på hannes c61 som jo er en nyere modell en min så tror jeg at Askeladden eller de som produserer for askeladden har flere leverandører på dette og at de har forskjellige tegninger. Sitér dette innlegget Link to post
Ravis Svart 23.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juli.2019 Konklusjonen min er at dette ikke er ok. Jeg fikk skraper aller første gangen jeg tok kalesjet i bruk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.