Jump to content

Prosjekt M/S Bastard meningsmåling

Spinnaker

Recommended Posts

Jeg synes det er morro å følge utviklingen av Basard. Om båten kommer på vannet håper jeg. Etter det jeg har forstått så handler Bastard mye på H Bygg, og for Roy's del som eier den butikken håper jeg jo at prosjektet pågår for alltid, og i det perspektivet var det jo synd at du sa nei til den skøyta :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Har handlet alle materialer der ja, har gode rabatter og kjempeservice :yesnod:

Ja, et skøyte prosjekt hadde nok øket omsetningen på H-bygg. :lol:

Men skøyte skal jeg ha etterhvert, vet bare ikke når enda

Her skorter det ikke på moralsk støtte iallefall :cheers:

Det ser ut som folket har tro på Bastard og båten hans, vi må kanskje gjøre oss klare for tur til Holmestrand på sermoni med Champagne og det hele i påsken. Time vill sjov.

:seeya:

[Moralens glade vokter!]

[Vinner OT-forum entusiast 2010]

[ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ]

• 1 år senere...

Hvordan har det gått med den saken her mens jeg har vært borte da?

Er den på vannet nå? Har en eller flere av punktene i avstemningen slått til?

Nå er jeg skikkelig spent. :eek::yesnod:

[Moralens glade vokter!]

[Vinner OT-forum entusiast 2010]

[ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ]

Les tråden hans, da vel. :wink:

2007 er året for sjøsetting! :sailing:

Men den blir en flott liten skute. :yesnod:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Få båten på vannet før treffet du , så kommer jeg og tauer deg til Eiken .Men sånn du bor på treffa så er det kansje ikke så viktig å få den ferdig ? Escada ikke la den mannen få lugarplass neste år, egen båt eller ................

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Jobber med saken Tine II, ellers hadde jeg det fint på treffet jeg :smiley:

Lite med oppdateringer Skipsmannen, men det burde ikke bli så lenge til neste gang.

Jo, litt er det vel kanskje.

Jeg måtte rive innredningen fordi motoren måtte flyttes frem i båten, så all innredning i salongen må bygges på nytt. Men det kan ikke gjøres før motoren er satt inn, for denne må integreres i innredningen.

Blir oppdatering i tråden om ikke så lenge (håper jeg)

Hehe..ligger landfast fortsatt, venter på en kar som skal hjelpe meg med motorfester.

Han har jeg ventet på en laaang stund nå, får ikke begynt innvendig før motoren er på plass :sad:

Så det går seg nok til snart

Kanskje på tide med ny leverandør :smash:

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Jepp, før påske ja :wink:

Har forresten ringt hjelperen min i dag,så til uka skal det lages motorfester.

Jeg har tatt ut den siste ferieuka til neste uke, så da måtte det klaffe sa jeg til han...

Ja, det får gå sa´n :smash:

Da kan også teltet til båten begynnes på, satser på og få til prøvestart av motor. Samt montering i båten, eller ihvertfall få den i båten. Da er mye gjort..

Oppdatering kommer i prosjekt tråden, med nye spm.

Fint at vi kan forvente litt aktivitet i tråden din igjen, blir litt stusselig her på baatplassen uten VETU :drink::cheers::cool::crazy:

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...