imow Startet 23.Juli.2019 Link til dette innlegget Startet 23.Juli.2019 (redigert) Ny båt oppe på flybridge fungerer bare gasshendelen, kobler jeg til gearwiren så står den fast.Det vil si at dem ikke samarbeider oppe og nede. Når bare den ene er koblet til gas og gear fungerer det. Det er nye hendler fra mercury og det er en spak for gass og gear med knap for og holde inn for fri.Nede fungerer både gas og gear Redigert 23.Juli.2019 av imow (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 23.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2019 OK ja det er jo klart. Sitér dette innlegget Link to post
imow Svart 23.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2019 Ka Du mener? Cerberus skrev On 23.7.2019 at 10.38: OK ja det er jo klart. Vis hele sitatet Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 23.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2019 Nei ka du meina? Du slo fast kordan det fungerte og eg var enig at det stemmer bra det. Var det noe du lurte på da? Sitér dette innlegget Link to post
imow Svart 23.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2019 Ja lurer på hvorfor ikke gearet fungerer når begge er koblet på.Men får høre med en ekspert Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 23.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2019 Er det en knapp under handtaket du må presse inn for å få motoren i gear? Sitér dette innlegget Link to post
imow Svart 23.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2019 Hei ja det er knapp på siden av hendelen men når jeg trykker den inn går den i fri. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 23.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2019 Ja, den er grei. Men må du trykke inn en knapp for å tillate å sette motoren i gear? Sitér dette innlegget Link to post
imow Svart 23.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2019 Ja det er en knapp som man må trykke inn men da går den i fri og vist jeg ikke trykker inn knappen og skyver fram går den i gear. Sitér dette innlegget Link to post
St.Matt Svart 23.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2019 (redigert) Sitat Sitat Ja det er en knapp som man må trykke inn men da går den i fri og vist jeg ikke trykker inn knappen og skyver fram går den i gear. Hva er problemet? Vis hele sitatet Redigert 23.Juli.2019 av St.Matt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
imow Svart 23.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2019 Ja . problemet er at når begge hendlene er koblet til gearet så står dem fast klarer ikke sette motoren i gear.Men gassen virker på begge .skiftet til nye hendler som er avbildet. men når den er koblet til gear og gass bare på en stasjon så fungerer det. det er problemet Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 23.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2019 imow skrev On 23.7.2019 at 17.48: Ja det er en knapp som man må trykke inn men da går den i fri og vist jeg ikke trykker inn knappen og skyver fram går den i gear. Vis hele sitatet Så du har ingen knapp for å sette den i gear? Sitér dette innlegget Link to post
imow Svart 23.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2019 Knappen er der men det er sånn at når flybridge og nede er koblet til gearet kan jeg ikke sette den i gear, det låser seg sikkert noe med hendlene eller monteringen til wiren på motoren. må vel bare sette inn de stygge gamle hendlene igjen Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 23.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2019 Om du har knapp på hendelene som du må trykke inn for å kunne sette motoren i gear, så sperrer vel den andre hendelen? Da er forslaget å demontere hendlene og fjerne sperreknappen. Sitér dette innlegget Link to post
imow Svart 24.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2019 Går i gear uten å trykke inn knappen når bare den ene er koblet til. For og få den i fri så må knappen trykkes inn. Men mulig det har noe med knappen og gjøre eller koblingen nede på motor Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 24.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2019 (redigert) Det enkleste og beste etter mi meining om en har to kontrollposisjoner er å ha to-spak kontroller slik begge spaker beveges av den andre posisjonen. Da kan en også bytte posisjon uten å måtte koble fri på den sist brukte for å skifte til den andre. Redigert 24.Juli.2019 av Cerberus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
imow Svart 25.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2019 Ja blir vel det som blir løsningen ,men tar seg bedre ut med enspakskontollen Sitér dette innlegget Link to post
imow Svart 25.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2019 Fant løsningen må Synkronisator L23 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.