Jump to content

Edit History

Honduras

Honduras

I Hankøsundet har du to muligheter. På Hankø Marina eller rett innenfor på Joker Vikane. Jeg fyller konsekvent hos han Terje. Han er en avslappet kar som hjelper til med fylling osv. Trivelig plass.

Hos Terje og Vigdis

Neste etter Hankøsundet i retning Fredrikstad er Marnet Marina i Fjeldskilen. Her er det pumpeautomat  og mulig å fylle døgnet rundt.  Deretter kan du kjøre over Lera til Kjøkøysund Marina (også automat) eller legge veien inn Vesterelva til Fredrikstad. Der finner du automat innerst i båthavna som ligger rett forut når du går innover mot byen. Etter at du dreier styrbord inn i sentrum har du også en pumpestasjon på bobilparkeringen rett før stadion, men her tror jeg det bare er diesel. Hvis lekteren fremdeles ligger ved Isegran/Nøkledypet tror jeg den også bare har diesel.

Pumpene ligger relativt tett mellom Hankø og Fredrikstad. Sikkert en eller annen som hiver seg på og kan gi deg oversikt på Hvaler etter at du har passert Kjøkøysund.

Honduras

Honduras

I Hankøsundet har du to muligheter. På Hankø Marina eller rett innenfor på Joker Vikane. Jeg fyller konsekvent hos han Terje. Han er en avslappet kar som hjelper til med fylling osv. Trivelig plass.

Hos Terje og Vigdis

Neste etter Hankøsundet i retning Fredrikstad er Marnet Marina i Fjeldskilen. Her er det pumpeautomat  og mulig å fylle døgnet rundt.  Deretter kan du kjøre over Lera til Kjøkøysund Marina (også automat) eller legge veien inn Vesterelva til Fredrikstad. Der finner du automat innerst i båthavna som ligger rett forut når du går innover mot byen. Etter at du dreier styrbord inn i sentrum har du også en pumpestasjon på bobilparkeringen rett før stadion, men her tror jeg det bare er diesel.

Pumpene ligger relativt tett. mellom Hankø og Fredrikstad. Sikkert en eller annen som hiver seg på og kan gi deg oversikt på Hvaler etter at du har passert Kjøkøysund.

• Create New...