Jump to content

Edit History

Fiala

Fiala

Når jeg skal føre skjøtene til cockpiten så må de over eller igjennom en kant som går foran sprayhooden. Er det noen andre her inne med Comfort 30 eller andre båter som har samme problemet som kan si litt om hvordan de har løst dette? 
Jeg har sett på flere andre Comfort-båter at de fleste bare borrer hull og det er vel kanskje det enkleste og beste , men hvis man gjør det må man ikke fylle innsiden av disse hullene på noen måte så ikke regn og sjøsprut trenger inn? Og isåfall hva er best egnet til dette? Holder det å bare smøre på et lag med Tec7 eller lignende? 

Det bildet med hull og avlastere er ikke fra min båt...

03.jpg

fraFacebook.jpg

Fiala

Fiala

Når jeg skal føre skjøtene til cockpiten så må de over eller igjennom en kant som går foran sprayhooden. Er det noen andre her inne med Comfort 30 eller andre båter som har samme problemet som kan si litt om hvordan de har løst dette? 
Jeg har sett på flere andre Comfort-båter at de fleste bare borrer hull og det er vel kanskje det enkleste og beste , men hvis man gjør det må man ikke fylle innsiden av disse hullene på noen måte så ikke regn og sjøsprut trenger inn?

Det bildet med hull og avlastere er ikke fra min båt...

03.jpg

fraFacebook.jpg

• Create New...