Draco2400Styling Startet 23.Juli.2019 Del på Facebook Startet 23.Juli.2019 (redigert) Hei Jeg har nylig gått til innkjøp av en Draco 2400 Stying fra 87. Denne, som de fleste andre Draco-båter, har mye kalesje. Kjekt på flotte sommerdager, dog ikke alltids like koselig de 364 andre dagene her på Vestlandet. Mitt spørsmål er om noen har en havnekalesje til disse båtene, og eventuelt har de rette mål som skal til for å kunne lage en ny? Vil gjerne spare "hovedkalesjen" for unødig slitasje gjennom vinterhalvåret, samt det er mye lettere å ta av på høysommeren når det kan bli et par dager med finvær i strekk. Setter stor pris på tilbakemeldinger Redigert 23.Juli.2019 av Draco2400Styling (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Christian V Svart 24.Juli.2019 Del på Facebook Svart 24.Juli.2019 Hei. Jeg har en pen kalesje til den båten. Kjøpte båten før sommeren og ønsker kalesje i annen farge. Hadde tenkt å annonsere den på finn. Hadde tenkt meg 7-8 for den. Sitér dette innlegget Link to post
Draco2400Styling Svart 24.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juli.2019 Send meg gjerne noen bilder Sitér dette innlegget Link to post
Christian V Svart 25.Juli.2019 Del på Facebook Svart 25.Juli.2019 Hei igjen. Har lagt ved et bilde. Kalesjen ser litt slapp ut da stengene er litt defekt. Båten ligger i Bergens Motorbåtforening om du ønsker å kikke på kalesjen. Sitér dette innlegget Link to post
Draco2400Styling Svart 26.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2019 Slik farge jeg tenkte å kjøpe ny i selv, dette kan være aktuelt. Send evt en IM så kan vi diskutere videre Sitér dette innlegget Link to post
Christian V Svart 27.Juli.2019 Del på Facebook Svart 27.Juli.2019 IM sendt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.