Jump to content

Edit History

Honduras

Honduras

Kjører du full fart, eller 75-80% ?

Jeg hadde en Polar m/Marna RG12, og hvis jeg kjørte motor på bånn gass kom det en del damp etterhvert. Men det var vel ikke mer en 2-3 ganger jeg gjorde det. Kjørte sjelden mer enn 3/4 gass. På full fart graver den seg mer ned, men det går ikke særlig fortere. Og jeg misliker å belaste motorene min med full fart, samme om de er nye eller gamle...

Honduras

Honduras

Jeg hadde en Polar m/Marna RG12, og hvis jeg kjørte motor på bånn gass kom det en del damp etterhvert. Men det var vel ikke mer en 2-3 ganger jeg gjorde det. Kjørte sjelden mer enn 3/4 gass. På full fart graver den seg mer ned, men det går ikke særlig fortere. Og jeg misliker å belaste motorene min med full fart, om det er nye eller gamle...

Honduras

Honduras

Jeg hadde en Polar m/Marna RG12, og hvor jeg kjørte motor på bånn gass kom det en del damp etterhvert. Men det var vel ikke mer en 2-3 ganger jeg gjorde det. Kjørte sjelden mer enn 3/4 gass. På full fart graver den seg mer ned, men det går ikke særlig fortere. Og jeg misliker å belaste motorene min med full fart, om det er nye eller gamle...

• Create New...