Jump to content

Edit History

Istmus

Istmus

Som sagt, jeg skal "doktorere" på motoren neste gang jeg drar inn.  Rådene hittil er jo å rense forgasseren, men har du noe råd  til hvordan jeg skal sjekke tomgamgsdysen?  Det er jo ikke "bare" å stikke på butikken for en ny dyse, det er først de 8 km til bilen, og deretter er det ca 40 km til nærmeste butikk/verksted som kan tenkes å ha deler til en Johnson 9,9 Hk.  Da den i sin tid ble fraktet inn kom den med helikopter.  Jeg kan jo ta med en  ny dyse når jeg skal inn neste gang, dersom du tror det vil gjøre susen?

Istmus

Istmus

Som sagt, jeg skal "doktorere2 på motoren neste gang jeg drar inn.  Rådene hittil er jo å rense forgasseren, men har du noe råd  til hvordan jeg skal sjekke tomgamgsdysen?  Det er jo ikke "bare" å stikke på butikken for en ny dyse, det er først de 8 km til bilen, og deretter er det ca 40 km til nærmeste butikk/verksted som kan tenkes å ha deler til en Johnson 9,9 Hk.  Da den i sin tid ble fraktet inn kom den med helikopter.  Jeg kan jo ta med en  ny dyse når jeg skal inn neste gang, dersom du tror det vil gjøre susen?

• Create New...