Jump to content

Edit History

Roger jo

Roger jo

Lazyjack skrev for 9 timer siden:

Senest nå har jeg observert en tanker utenfor Slagentangen og den har tilsynelatende ligget slik med spyling langs kjettingene i dagevis.

Noen som vet?

I min tid  var alt standby når vi lå for anker en kan ikke låre/hive opp ankret uten masse vann som smøring.

Når vann på dekkpumpa ble startet (brannvann) var det alltid  vann ut  ankerklyssene  så pumpa ikke gikk mot stengte ventiler.

Hadde ikke noe med ballastpumpene å gjøre. 

Roger jo

Roger jo

Senest nå har jeg observert en tanker utenfor Slagentangen og den har tilsynelatende ligget slik med spyling langs kjettingene i dagevis.

Noen som vet?

I min tid  var alt standby når vi lå for anker en kan ikke låre/hive opp ankret uten masse vann som smøring.

Når vann på dekkpumpa ble startet  var det alltid  vann ut  ankerklyssene  så pumpa ikke gikk mot stengte ventiler.

Hadde ikke noe med ballastpumpene å gjøre. 

Roger jo

Roger jo

Noen som vet?

Når vann på dekkpumpa ble startet  var det alltid  vann ut  ankerklyssene  så pumpa ikke gikk mot stengte ventiler.

Roger jo

Roger jo

Noen som vet?

Når vann på dekk pumpa ble startet  var det alltid  vann ut  ankerklyssene  så pumpa ikke gikk mot stengte ventiler.

• Create New...