Jump to content

Edit History

Duppe

Duppe

Når det gjelder bakre festehullet til trimsylindrene, står det at Bravo Three skal ha en annen posisjon på denne plastikkbiten enn de andre, men hos meg sto den ikke slik så dette kan vel variere for det står også i servicemanualen:

IMPORTANT: The position of the Trim-In Limit Insert on the Bravo Three sterndrive unit should only be changed after the boat has been properly tested. Contact the boat manufacturer if you are not sure of the original position for a particular boat application. (Har nå kontaktet fabrikanten for å dobbeltsjekke dette)

Isq1ezO.jpg

Duppe

Duppe

Når det gjelder bakre festehullet til trimsylindre, står det at Bravo Three skal ha en annen posisjon på denne plastikkbiten enn de andre, men hos meg sto den ikke slik så dette kan vel variere for det står også i servicemanualen:

IMPORTANT: The position of the Trim-In Limit Insert on the Bravo Three sterndrive unit should only be changed after the boat has been properly tested. Contact the boat manufacturer if you are not sure of the original position for a particular boat application. (Har nå kontaktet fabrikanten for å dobbeltsjekke dette)

Isq1ezO.jpg

Duppe

Duppe

Når det gjelder festehullene til trimsylindre, står det at Bravo Three skal ha en annen posisjon på denne plastikkbiten enn de andre, men hos meg sto den ikke slik så dette kan vel variere for det står også i servicemanualen:

Isq1ezO.jpg

Duppe

Duppe

Når det gjelder festehullene til trimsylindre, står det at Bravo Three skal ha en annen posisjon enn de andre, men hos meg står den ikke slik så dette kan vel variere for det står også i servicemanualen:

IMPORTANT: The position of the Trim-In Limit Insert on the Bravo Three sterndrive unit should only be changed after the boat has been properly tested. Contact the boat manufacturer if you are not sure of the original position for a particular boat application.

(Har nå kontaktet fabrikanten for å dobbeltsjekke dette)

Isq1ezO.jpg

• Create New...