Fjordland Svart 27.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2019 Sokker i sandalene og solfaktor platform på meg. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 27.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2019 Gjemmer meg på sløyden, der er det god og forholdsvis kjølig ventilasjon (men skjorta er kasta, så føles likevel som sommer). Perfekt tid for litt vedlikehold og legging av ny teak på lukene? Sitér dette innlegget Link to post
jotto Svart 27.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2019 Henger bak båten! Det gjelder forsåvidt resten av sesongen også, men det er jo deilig å slippe unna med mindre (eller ingen) våtdrakt. Sitér dette innlegget Link to post
Solseng Svart 27.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2019 Jens_P skrev On 26.7.2019 at 12.16: Kjøpte denne i fjor for å få skygge når vi ligger stille. Vanlig kalesje fungerer ikke i min båt. https://www.seasea.no/parasoll-2x2x2-65m En slik eller lignende står på innkjøpslisten til neste år. Nå gjorde en strandparasoll i bordfestet jobben, men siden parasollen ikke ble helt sentrert måtte båten lirkes litt i fortøyningene for å få riktig retning. Uansett: Deilig å kunne være ute på sjøen og i båten flere dager uten å bli svidd og bondeanger... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.