Jump to content

90hk suzuki 4takter 2008, fusker over 2000omdr.

nyru

Recommended Posts

Hei, har en båt med 90 hk. suzuki 4 takter 2008 mod. Her forrige dagen skulle jeg ut en tur så etter å ha kjørt ca. 15 min skulle jeg dra på litt for å komme i plan,

men da begynte  motoren å fuske, som om den ikke fikk bensin, eller tennpluggene sviktet. Slo av på gassen og motoren gikk  helt fint.

Under 2000omdr. går det helt fint, menn når jeg drar på fusker den og stopper vist jeg ikke slår av på gassen med en gang.

Har bytta bensin/vannskillefilter, men ikke i motoren om det er noe filter der, det er en plast kopp med bensin i i motoren det det virker helt ok, har også

satt bensin slangen rett i en 5 l. kanne med ny bensin, men det hjalp heller ikke, så lurer på om det er noen som har noe erfaring på dette, om hva det kan være. 

Har bytta bensin/vannskille filter, prøvd å kjøre med bensinslangen rett i en 5.l. kanne, men det hjalp ikke. Måtte bruke starkabler for å starte for noen uker siden,

men vet ikke om det kan ha påvirket noe elektronikk, men den vil ikke i plan da fusker den veldig å stopper om jeg ikke slår av med en gang, men opp til 1800omdr.

virker alt ok.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...