Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

@Hulda  helt enig i dette om turbo. Motoren må ha belastning for å få opp temp i turbo. Derfor har jeg aldri ruset motoren i fri. Vi øker turtallet og lar motoren jobbe litt hardere en stund. Det smerter litt mtp forbruket, men det får vi ta. 

I sommer har motoren fått jobbe skikkelig. Bla 3000rpm i 2 timer i 2-3 knop motstrøm i Engelske kanal da vi måtte komme oss foran en ferge vi hadde vikeplikt for ?. Har logget ca 100 motortimer på turen vår

Bitteliten

Bitteliten

@Hulda  helt enig i dette om turbo. Motoren må ha belastning for å få opp temp i turbo. Derfor har jeg aldri ruset motoren i fri. Vi øker turtallet og lar motoren jobbe litt hardere en stund. Det smerter ltt mtp forbruket, men det får vi ta. 

I sommer har motoren fått jobbe skikkelig. Bla 3000rpm i 2 timer i 2-3 knop motstrøm i Engelske kanal da vi måtte komme oss foran en ferge vi hadde vikeplikt for ?. Har logget ca 100 motortimer på turen vår

Bitteliten

Bitteliten

@Hulda  helt enig i dette om turbo. Motoren må ha belastning for å få opp temp i turbo. Derfor har jeg aldri ruset motoren i fri. Vi øker turtallet og lar motoren jobbe litt hardere en stund. 

I sommer har motoren fått jobbe skikkelig. Bla 3000rpm+ i 2 timer i 2-3 knop motstrøm i Engelske kanal da vi måtte komme oss foran en ferge vi hadde vikeplikt for ?. Har logget ca 100 motortimer på turen vår

Bitteliten

Bitteliten

@Hulda  helt enig i dette om turbo. Motoren må ha belastning for å få opp temp i turbo. Derfor har jeg aldri ruset motoren i fri. Vi øker turtallet og lar motoren jobbe litt hardere en stund. 

I sommer har motoren fått jobbe skikkelig. Bla 3000rpm+ i 2 timer i mtostrøm over Negelske kanal ?. Har logget ca 100 motortimer på turen vår

• Create New...