Jump to content

Edit History

Jonnen536

Jonnen536

Kjøpte båten forgje uke, der står akkurat samme lampe.Lyset fungerer av/på men når jeg bruker joystick går den kun oppover,ikke til noen sider eller ned. 

Noen tips til hva kan vær feil her eller feilsøking ?

Er også åpen for å bytte den ut men vil gjerne bruke samme kabelsett siden det allerede går opp på targa bøylen som er et stykke unna.Da er spørsmålet kan jeg bruke samme kabler til å koble en annen modell? Er det like mange ledere i denne som evnt. en annen?

Takk på forhånd ! 

0D3CB03E-F922-4AB9-A97B-35F3F8DA7926.png.ce599ae2b4b73b683c1ad9fadef53016.png

Jonnen536

Jonnen536

Kjøpte båten forgje uke, der står akkurat samme lampe.Lyset fungerer av/på men når jeg bruker joystick går den kun oppover,ikke til noen sider eller ned. 

Er også åpen for å bytte den ut men vil gjerne bruke samme kabelsett siden det allerede går opp på targa bøylen som er et stykke unna.Da er spørsmålet kan jeg bruke samme kabler til å koble en annen modell? Er det like mange ledere i denne som evnt. en annen?

Takk på forhånd ! 

9A835F3D-43C4-4B00-8B6C-397DE3378E19.jpeg

Jonnen536

Jonnen536

Kjøpte båten forgje uke, der står akkurat samme lampe på. Lyset fungerer av/på men når jeg bruker joystick går den kun oppover,ikke til noen sider eller ned. 

Takk på forhånd ! 

9A835F3D-43C4-4B00-8B6C-397DE3378E19.jpeg

• Create New...