Seesnake Svart 8.September.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.September.2019 hei. Beklager så mye med sen tilbakemelding. Har ikke apparatet her nå men mener det er mpa det sto. Var i alle fall det samme som sto i service manualen ang åpnings trykk Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 8.September.2019 Link til dette innlegget Svart 8.September.2019 Samme som 180 bar. Greit hvis du oppgir benevning, 18 bar ville ikke vært bra f.eks.... Sitér dette innlegget Link to post
Seesnake Svart 24.September.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.September.2019 jeg skal sjekke i manualen i morgen Mort1. Jeg har vært fryktelig opptatt en stund derfor sen tilbakemelding. Har nå tatt opp båten så nå har jeg bedre tid til å sjekke det ene og det andre. seesnake Sitér dette innlegget Link to post
Seesnake Svart 9.April.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2022 (redigert) veldig sen tilbakemelding! Jeg leverte de inn til minge Disel i Østfold. Mener han tok 250 kr for justering pr dyse. (jeg har 4) Han forklarte at han justerte alle. men nå husker jeg ikke om det var opp eller ned. Men en ting er sikkert. Aldri fått så fin motor jeg. Ikke til å kjenne i gjen. Går veldig pent og aldri noe røyk bak. Skal snart legge ut båten for i år så da håper jeg den er like bra ! Meget fornøyd med Minge Disel . Da kom jeg jo ganske billig unna også Redigert 9.April.2022 av Seesnake (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hekkbølgen Svart 10.April.2022 Link til dette innlegget Svart 10.April.2022 Seesnake skrev for 20 timer siden: veldig sen tilbakemelding! Jeg leverte de inn til minge Disel i Østfold. Mener han tok 250 kr for justering pr dyse. (jeg har 4) Han forklarte at han justerte alle. men nå husker jeg ikke om det var opp eller ned. Men en ting er sikkert. Aldri fått så fin motor jeg. Ikke til å kjenne i gjen. Går veldig pent og aldri noe røyk bak. Skal snart legge ut båten for i år så da håper jeg den er like bra ! Meget fornøyd med Minge Disel . Da kom jeg jo ganske billig unna også Se der ja. Flere med dyseproblemer. Bra det ble i orden @Seesnake :-) Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 10.April.2022 Link til dette innlegget Svart 10.April.2022 @Hekkbølgen - husk dette ett-trinns dyser og en helt annen vanskelighetsgrad enn dine to-trinns dyser Sitér dette innlegget Link to post
Seesnake Svart 11.April.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2022 ja du har helt sikkert rett. Men minge disel er veldig kjente på dyser generelt. Ville bare nevne det jeg. Men håper det ordner seg for hekkbølgen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.