Jump to content

Edit History

mmosberg

mmosberg

dieselfan skrev 52 minutter siden:

Har du partnummer på tetninger til non-drive side så skal jeg få tak på et par og gjøre shore hardhetsmålinger eller har du tilgang på durometer? 

Nei. Men dette får du over disk i USA i miljøet som driver med litt eldre Toyota sportsbiler. Bruk google og ord som supercharger og SC14 så finner du det (Ogura TX15 supercharger = Toyota SC14). Eneste jeg bet meg merke i er at lagrene i kompressorhuset er satt fast med epoxy lim. Så det er ikke helt rett frem å demontere. I tillegg er lagrene ikke standard size som kan fås tak i. Så hvis du ødelegger de under arbeidet er du fucked.....

mmosberg

mmosberg

dieselfan skrev 46 minutter siden:

Har du partnummer på tetninger til non-drive side så skal jeg få tak på et par og gjøre shore hardhetsmålinger eller har du tilgang på durometer? 

Nei. Men dette får du over disk i USA i miljøet som driver med litt eldre Toyota sportsbiler. Bruk google og ord som supercharger og SC14 så finner du det. Eneste jeg bet meg merke i er at lagrene i kompressorhuset er satt fast med epoxy lim. Så det er ikke helt rett frem å demontere. I tillegg er lagrene ikke standard size som kan fås tak i. Så hvis du ødelegger de under arbeidet er du fucked.....

• Create New...