Roger jo Startet 28.Juli.2019 Link til dette innlegget Startet 28.Juli.2019 Parkerte og låste sykkelen på utsiden av bryggen med sykkelkurvene oppe på bryggekanten 3m fra båten som jeg har gjort i 3 dager kl 12 kl,13 var den vekk- Sjekket ser bunnen alle veier, så den kan ikke ha blitt hjulpet ut i vannet. Konklusjon stjålet. Fylte ut skademelding kl 16, 30 Kl.18 var pengene på konto. Dette må vel være nær verdensrekord. Hurra for Gjensidige Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
LAKA Svart 28.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2019 Har opplevd samme hastighet fra både IF og Sparebank 1 forsikring, så dette er nok normalen hos flere selskaper. Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 28.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2019 Jentungen fikk sykkelen rygget over hjemme ifjor, da tok jeg en tlf til forsikringen siden sykkelen var 1 uke gammel bare. Da jeg sa sykkelen kostet 3500 for en uke siden fikk jeg til svar at bare reis og kjøp ny sykkel, så overfører vi 3500kr til konto nå . slike oppgjør liker jeg ? Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.