Jump to content

Noen som ligger i gjestehavna i Kragerø nå?

Pequod

Recommended Posts

Gjesteplassene på Valle er i det området jeg har markert. Det er også longside plasser der.

valle_gjesteplasser.jpg.8339dd97e06b4844540694c178ce7be9.jpg

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

joern-eo skrev for 3 timer siden:

Jeg skulle ønske det fantes en samling av slike "markeringer" av gjesteplasser rundt omkring. Synes jeg stadig må lete/spørre "er dette gjesteplasser..."

Prøvd «Harbour Guide» -appen? Der står markeringer på gjestehavner så vel som naturhavner + en liten beskrivelse av havnen. Veldig kjekk! Den koster dog pr måned, men det har det vært verdt for oss. Man kan jo alltids si opp igjen.. 

Her screenshot fra Valle som eksempel:

E8E3DFE0-5F55-4726-A6A7-FD8AED911CBF.png.885fb99297e7c830051cf1dd2cdceaaa.png

Jeg vet ikke hvorfor min båt lekker, men en dag kommer jeg til bunns i problemet!

Seilerslask skrev for 7 timer siden:

Vær obs på at det ikke er landstrøm ytterst, de sliter med strømtilførselen. Lå der for en ukes tid siden, flott plass med alle fasiliteter.

Ja, lå der også for en ukes tid siden og la merke til visse utfordringer med landstrøm. Fylte også baugtanken og fikk mye grums i vannet om bord etterpå. Ble usikker på om det var vannkvaliteten på Valle eller om jeg rett og slett hadde fått groe. Lignende erfaringer?

vindmann skrev 43 minutter siden:

Ja, lå der også for en ukes tid siden og la merke til visse utfordringer med landstrøm. Fylte også baugtanken og fikk mye grums i vannet om bord etterpå. Ble usikker på om det var vannkvaliteten på Valle eller om jeg rett og slett hadde fått groe. Lignende erfaringer?

Min far kommenterte på vannet i Valle, og konkluderte raskt med at der skulle han ikke fylle vann. Det kan nok ha noe for seg...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...