Fogg Startet 30.Juli.2019 Link til dette innlegget Startet 30.Juli.2019 Jeg planlegger å installere et Simarine-system for strømoverovervåkning. Jeg ønsker å plassere et par av enhetene (shunt, signalsplitter) i et eget skap felt inn i veggen ved siden av eksisterende sikringsskap. Jeg har søkt høyt og lavt på nettet, men finner ingen egnede skap eller leverandører. Jeg har forsøkt å kontakte NAVIX i Finland som har levert mitt nåværende sikringsskap i min Aquador 23DC, men NAVIX var lite interessert i å hjelpe meg med dette. Er det noen som kjenner til en leverandør? Egnet dimensjon vil være 10 x 20 x 30 cm (d x b x h). Sitér dette innlegget Link to post
MGF Svart 6.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2024 Jeg har også kjøpt meg en Aquador 23DC, og hadde ønsket å komme i kontakt med Navix eller noen som forhandler. Har googlet opp og ned og sendt mailer hit og dit. Famler fortsatt i blinde. hvis du har funnet ut av noe så legg det gjerne ut på tråden her. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.