Ravis Startet 30.Juli.2019 Link til dette innlegget Startet 30.Juli.2019 Hvordan rengjør man vinduene best mulig? Jeg har glassrens på sprayboks og mf kluter/tørkepapir. Jeg sliter med å få vinduene helt rene. Det er som om at jeg gnir litt fett med meg rundt. Jeg har Surfex jeg blander ut tynt 1:40. Kan denne skade vinduene? Sitér dette innlegget Link to post
jerognal Svart 30.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2019 Er det glass vi snakker om eller plexi? Er det glass så rens med aceton før vask. Da får du fjernet belegget. Bruker det på bilen. Plexi så er det en eller annen form for plastrubbing som er best. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 30.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2019 Varmt vann, salmiak og skikkelig mikrofiberklut ? Sitér dette innlegget Link to post
jerognal Svart 30.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2019 På bilen fikk eg ikkje frontruta skikkelig rein på innsiden før eg gikkk på med aceton. Hadde lekkasje på varmeregister så hadde dampet frostvæske på ruta. Det var det kun aceton som tok. Ellers hadde sikkert salmiakk funket. (prøvde salmiakk først). Sitér dette innlegget Link to post
Billa Svart 30.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2019 Surfex HD er bra. Sitrusrens er alltid bra. 3M har en fin sprayboks med sitrusrens. Sitér dette innlegget Sushi Link to post
Mouche Svart 30.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2019 Rent vann, litt eddik, og riktig type microfiberklut. Og ikke bruk såpe! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Ravis Svart 30.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2019 8 hours ago, jerognal said: Er det glass vi snakker om eller plexi? Er det glass så rens med aceton før vask. Da får du fjernet belegget. Bruker det på bilen. Plexi så er det en eller annen form for plastrubbing som er best. Jeg tror det er glass. Det er en Askeladden C61, 2018 modell Sitér dette innlegget Link to post
På svai Svart 30.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2019 Hei Ravis, Kom innom hos meg så kan du få teste PlastX. Det funker iallefall bra på våre kallesjevindu. Hilsen Oppie... Sitér dette innlegget Link to post
Ravis Svart 30.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2019 Thx buddy! Skal testes! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.