Øygarden Startet 30.Juli.2019 Del på Facebook Startet 30.Juli.2019 Hei Får ikke kjørt drevet opp i "Beach Mode". Tilt i vanlig register funker og trimindikatoren går som den skal. Kan være giver på gimball men hadde ikke tenkt å ta av drevet før til høsten. Noen som har tips på hva som kan gjøres? Kan disse kobles ut og drevet fremdeles tiltes? Kan denne funksjonen kobles på egen bryter? Tips mottas med takk og om noen har løsning med bilde er det supert :) Sitér dette innlegget Link to post
Lunde14 Svart 30.Juli.2019 Del på Facebook Svart 30.Juli.2019 På min er det en knapp som skal trykkes inn for og få trimme drevet i beach mode, det høres jo for meg ut som om denne ikke fungere. Sitér dette innlegget Link to post
Øygarden Svart 30.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juli.2019 Hei Har den på min kontrollboks også. Er jo en mulighet at dette trinnet ikke virker, men da er håpet at noen her inne har oppskriften på feilsøking og en eventuell bypass til ny kontrollboks er på plass :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.