Jump to content

Edit History

dieselfan

dieselfan

GunR skrev 10 minutter siden:

Det er snakk om en Kad32 ja. Pumpen ligner veldig på den på bildet,  men det er så trangt opp mot veggen i motorrommet at jeg ikke har sjans å se inn i monteringshullet. 

Beklager at jeg svarer så sent, jeg på knærne i båten med begge armene nedi motorrommet.  

Det var nettopp det jeg var bekymret for, at det skjedde nå....   da har du informasjonen, så er det ditt valg.

Du bør uansett ta et bilde inn i senter av hullet der pumpa sitter.

Selv om du haster på vannet så er det ikke lurt å montere pumpa på en skadet medbringer... så den må du sjekke.

Den skal se slik ut

Disse 2 er nye, Pumpa drives av flata i senter, Gummikammene utvendig blir slitt.

IMG_20190609_203159 small.jpg

dieselfan

dieselfan

GunR skrev 3 minutter siden:

Det er snakk om en Kad32 ja. Pumpen ligner veldig på den på bildet,  men det er så trangt opp mot veggen i motorrommet at jeg ikke har sjans å se inn i monteringshullet. 

Beklager at jeg svarer så sent, jeg på knærne i båten med begge armene nedi motorrommet.  

Det var nettopp det jeg var bekymret for, at det skjedde nå....   da har du informasjonen, så er det ditt valg.

Du bør uansett ta et bilde inn i senter av hullet der pumpa sitter.

Selv om du haster på vannet så er det ikke lurt å montere pumpa på en skadet medbringer... så den må du sjekke.

Den skal se slik ut

IMG_20190609_203159 small.jpg

• Create New...