Bayliner. Startet 31.Juli.2019 Link til dette innlegget Startet 31.Juli.2019 (redigert) Noen her som har tips ang frakt av en 31fots båt fra Harstad og ned til Telemark + - 200km. Har titta på nette men finner lite ang slik frakt. Redigert 31.Juli.2019 av ST400 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 31.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2019 (redigert) Anbefaler deg å endre emnet til: "Frakt av båt fra Harstad til Telemark" Samt skrive hva slags båt. Motorbåt/ seilbåt etc. Er flere på forumet her som henter båter på vannet for andre. Altså fører båten til ny hjemmehavn. Men det er jo litt langt da... Kunne blitt en flott hentetråd ? Det er også noen lasteskip som kan frakte båter på dekk. Jeg hadde sjekket med https://norlines.no/hva-gjr-vi/nasjonale-losninger/bater Redigert 31.Juli.2019 av Grand Banks jr (see edit history) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
LALUNA II Svart 31.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2019 Kunne vært en flott tur langs kysten men er redd det blir dyrere en båtfrakt på så lang tur Disse frakter http://www.ulvan-rederi.no/ Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Festina_Lente Svart 31.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2019 Ble nettopp passert av Christian With/ Ulvan nordgående i Karmsundet. Den hadde to båter som dekkslast. Har nesten aldri møtt denne båten uten båter på dekk. Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 31.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2019 For de fleste vil det å gå denne strekningen være noe man gjør bare en gang i livet. Så hvorfor ikke kjøre/seile båten hjem selv? Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
pipe Svart 31.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2019 (redigert) Ser på finn.no at båtmanglen er stor så det er fint du fant en båt så nærme som i Harstad. Derfor ville jeg ha godt den strekningen selv for å snuse inn "atmosfjæren" av en kyst strekning de færste som bor på Østlandet går. Hvis det er umulig eller ikke ønsket så sjekk rederier som går strekkningen om muligheten for dekklast. Den kan også tas hjem av en leieskipper. Redigert 31.Juli.2019 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bayliner. Svart 31.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2019 Har faktisk kjørt den strekninga opp og ned et par 3 ganger,og ja det er en kjempe tur.Var på MTB på 80 tallet og det var ikke en fjortarm vi ikke var innom.Vi var liksom på ferie Det at jeg måtte helt opp der for å finne båt,kommer vel av at den ikke var å finne her nede til "normal"pris. Driver nå å sjekker opp muligheten for frakt som dekklast. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 1.August.2019 Link til dette innlegget Svart 1.August.2019 Festina_Lente skrev for 22 timer siden: Ble nettopp passert av Christian With/ Ulvan nordgående i Karmsundet. Den hadde to båter som dekkslast. Har nesten aldri møtt denne båten uten båter på dekk. passerte en av with båtene her også for noen dager siden, også med 2 båter på dekk Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Kjellg Svart 1.August.2019 Link til dette innlegget Svart 1.August.2019 ivar skrev Just now: passerte en av with båtene her også for noen dager siden, også med 2 båter på dekk Tror jeg aldri har sett dem uten båter på dekk. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 1.August.2019 Link til dette innlegget Svart 1.August.2019 https://www.tarangerconsult.no/ Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Bayliner. Svart 1.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.August.2019 Da har jeg fått pris av Ulvan Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 1.August.2019 Link til dette innlegget Svart 1.August.2019 ST400 skrev 15 minutter siden: Da har jeg fått pris av Ulvan 30000 - 35000 ? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 1.August.2019 Link til dette innlegget Svart 1.August.2019 Hva er prisen? Greit å vite hvis jeg senere skulle finne en båt på de trakter. Det hender jo det dukker opp noe fristende... ? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Kjellg Svart 1.August.2019 Link til dette innlegget Svart 1.August.2019 Grand Banks jr skrev 1 time siden: Hva er prisen? Greit å vite hvis jeg senere skulle finne en båt på de trakter. Det hender jo det dukker opp noe fristende... ? Går ikke fram av signaturen din hvor du bor, men for 3 år siden fikk jeg en NB820 fra Molde til Tromsø for 13000kr inkl mva. I dette tilfellet til trådstarter så er det vel dobbelt så langt og prisen deretter :( Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 1.August.2019 Link til dette innlegget Svart 1.August.2019 @Kjellg, bor på Sørlandet så relativt nære TS. Takk. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Kjellg Svart 1.August.2019 Link til dette innlegget Svart 1.August.2019 Du har NorLines også, men der måtte jeg ha egen krybbe å sette den i. Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 1.August.2019 Link til dette innlegget Svart 1.August.2019 (redigert) Har brukt Ulvan fra Levanger til Kristiansand, 31 fot motorbåt. Er 5 år siden, betalte 22.000. Båten min ble løftet ombord fra sjøen og levert på sjøen, kai anløp ikke nødvendig. Tillot ikke bruk av egen krybbe. Rederi og skip kan anbefales. Sjekk om forsikringen din dekker slik transport. Egen spesialforsikring for slikt kan være lurt, koster ikke stort. Redigert 1.August.2019 av Rolf (see edit history) Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Bayliner. Svart 1.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.August.2019 (redigert) Prisene jeg har fått er Fra Harstad til Fredrikstad 31 fot. Ulvan uten krybbe last/loss fra vann til vann 30 000 ink.mva Norline må ha krybbe eller henger. samme pris 30 000 ink.mva Ulvan har samme pris om den leveres Kristiansand eller Fredrikstad Redigert 1.August.2019 av ST400 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 2.August.2019 Link til dette innlegget Svart 2.August.2019 Så regner du ut forbruk på sjøveien,pluss gjesteplass pluss mat og drikke på veien, kanskje omtrent samme pris.? Men en opplevelse å hente båt på sjøveien. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.