svolp Startet 31.Juli.2019 Link til dette innlegget Startet 31.Juli.2019 (redigert) Kjøpte denne, hentet den i dag. https://www.marineonline.no/nuova-rade-top-line-luge-370x375mm.html Prøvde og låse den èn gang så knekker den lille tappen på nøkkel av i låsen så lås med nøkkel er ødelagt. Er det virkelig så dårlig kvalitet på disse dørene? I såfall bestiller jeg en uten lås og lager til egen lås med hengelås selv om det ikke er like pent. Heldigvis hadde jeg ikke montert døra i finèren så jeg ikke måtte ødelegge lagringsplassen. Har naturligvis sendt mail til forhandler og krever ny lås. Innspill? Venstre nøkkel ok, høyre nøkkel med knekt "tapp" Ingen vil nå låse opp døren... Liten kuriositet, fant reserve nøkkel hos samme forhandler til denne døren og det er jo en skikkelig kvalitets nøkkel ifht til det som følger med som standard.. Redigert 31.Juli.2019 av svolp (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
moloko Svart 31.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2019 Kan være produksjonsfeil eller laber kvalitet på selve nøkkelen. Disse "tubular lock"-nøklene kommer bare i et visst antall variasjoner, så jeg vil tro du får tak i en ny nøkkel ganske enkelt... men selger/ produsent tar vel forhåpentligvis ansvar og gir deg en erstatning. Verdt å vite: disse låsene er oftest ekstremt enkle å dirke, plastrøret fra en alminnelig BIC-penn er alt som trengs. Eller en dirk fra eBay til et par hundre kroner. Så man bør tenke litt over hvilke verdier man sikrer, og mot hva, når man bruker en slik lås. Sitér dette innlegget Link to post
svolp Svart 31.Juli.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2019 Er bare redningsvester og den slags som skal ligge der så ikke noe veldig verdifullt. Trenger ny lås og nøkkel så regner med jeg får en ny låsesylinder jeg kan montere. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.