DR_Nelson Startet 31.Juli.2019 Link til dette innlegget Startet 31.Juli.2019 (redigert) Er det noen vits i å merke en båt med innenbordsmotor som er litt større? Har det på 20foteren, men en skipsregistrert båt? Er den merket på noe vis utenom skrognummer etc? Redigert 31.Juli.2019 av DR_Nelson (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 1.August.2019 Link til dette innlegget Svart 1.August.2019 Fra hjemmesiden: 10 000 unike ID-micromerker blir sprayet i hulrom på både båt og motor. Micromerkene er umulig å fjerne for tyver. Ett micromerke er nok for å finne ut hvem som eier båten og/eller motoren. Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 1.August.2019 Link til dette innlegget Svart 1.August.2019 Jeg hadde ikke brydd meg. På en skipsregistrert båt er kjennemerke frest inn i skroget (hos meg under dørkplatene), slik at eier vil kunne spores opp i likhet med Securmark. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.