Jump to content

Edit History

salthav

salthav

Det virker som om noe slurer når jeg gir gass. Går bra på lave turtall. v gasspådrag øker turtallet men kraftøknng /. fartsøkning uteblir. Kan det være vulkanisering i propell/ propellene som har røket eller er det sannsynlig med mer alvorlig problem  m drev (evt motor?)  Skjedde under vannski- opptrekk,  så motor / drev ble noe hardt belastet.  Motor og drev m propeller er fra 2008.

salthav

salthav

Det virker som om noe slurer når jeg gir gass. Går bra på lave turtall. v gasspådrag øker turtallet men kraftøknng /. fartsøkning uteblir. Kan det være vulkanisering i propell/ propellene som har røket eller er det sannsynlig med mer alvorlig problem  m drev (evt motor?)  Skjedde under vannski- opptrekk,  så motor / drev ble noe hardt belastet.  Motor og drev m propeller er fra 2008.

salthav

salthav

Det virker som om noe slurer når jeg gir gass. Går bra på lave turtall. v gasspådrag øker turtallet men kraftøknng /. fartsøkning uteblir. Kan det være vulkanisering i propell/ propellene som har røket eller er det sannsynlig med mer alvorlig problem  m drev ( evt motor?)  Skjedde under vannski- opptrekk,  så motor / drev ble noe hardt belastet.  Motor og drev m propeller er fra 2008.

• Create New...