Jump to content

Edit History

Solseng

Solseng

Nå er ikke jeg en som pleier å ta mange bilder. Ikke er jeg noe mer enn høyst gjennomsnittlig interessert og flink til å ta bilder heller. Regner med mange lurer på om listen legges høyt for å bidra, eller om man kan/skal legge inn et bidrag man selv er fornøyd med. Ofte dukker interesante motiver opp nokså plutselig/uventet - og da er gjerne mobilen det man har for hånden.

Jeg tenker at en slik foto"konkurranse" er såpass "uhøytidlig", at alle bør føle seg kvalifisert til å delta hvis man tilfeligvis har tatt et bilde man synes har noe ved seg.:smiley:

Solseng

Solseng

Nå er ikke jeg en som pleier å ta mange bilder. Ikke er jeg noe mer enn høyst gjennomsnittlig interessert og flink til å ta bilder heller. Regner med mange lurer på om listen legges høyt for å bidra, eller om man kan/skal legge inn et bidrag man selv er fornøyd med. Ofte dukker interesante motiver opp nokså plutselig/uventet - og da er gjerne mobilen det man har for hånden.

Jeg tenker at en slik foto"konkurranse" er såpass "uhøytidlig", at alle bør føle seg kvalifisert til å delta hvis man tilfeligvi har tatt et bilde man synes har noe ved seg.:smiley:

• Create New...