Jump to content

Edit History

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Jeg ville sjekket coil, og tenningsledere. Og hvis det er mekanisk fordeler på den så ville jeg sjekket den også.

 

Kan høres ut som dårlig kontakt et sted, og at det ble kontakt når du holdt på med ledningene ved bytte av plugger.

 

Lederne er forbruksvare.

 

På gamle biler var det typisk med dårlige kabler, eller sprekk i fordelerlokk (som gjorde at gnist gikk til jord i stedet for til pluggen). Da fusket bilen tilsvarende det du opplever med motoren nå.

 

Veldig vanskelig å avsløre med vanlig gnist test...

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Jeg ville sjekket coil, og tenningsledere. Og hvis det er mekanisk fordeler på den så ville jeg sjekket den også.

 

Kan høres ut som dårlig kontakt et sted, og at det ble kontakt når du holdt på med ledningene ved bytte av plugger.

 

Lederne er forbruksvare.

 

På gamle biler var det typisk med dårlige kabler, eller sprekk i fordelerlokk (som gjorde at gnist gikk til jord i stedet for til pluggen). Da fusket bilen tilsvarende det du opplever med motoren nå.

 

Veldig vanskelig å avsløre med vanlig gnist test...

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Jeg ville sjekket coil, og tenningsledere. Og hvis det er mekanisk fordeler på den så ville jeg sjekket den også.

 

Kan høres ut som dårlig kontakt et sted, og at det ble kontakt når du holdt på med ledningene ved bytte av plugger.

 

Lederne er forbruksvare.

 

På gamle biler var det typisk med dårlige kabler, eller sprekk i fordelerlokk (som gjorde at gnist gikk til jord i stedet for til pluggen). Da fusket bilen tilsvarende det du opplever med motoren nå.

 

Vel dog vanskelig å avsløre med vanlig gnist test...



×
×
  • Create New...