Lazyjack Startet 2.August.2019 Link til dette innlegget Startet 2.August.2019 Noen som kan anbefale leverandør av komplette puter til salongen i en Bavaria 39? Vedkommende må kunne komme til Horten og ta mål. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 2.August.2019 Link til dette innlegget Svart 2.August.2019 Gjør et søk her på BP, så finner du flere. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Barbaria Svart 3.August.2019 Link til dette innlegget Svart 3.August.2019 http://sandvikboats.no/salmakerverksted/ https://nb-no.facebook.com/pg/namsboathood/photos/?tab=album&album_id=825232924301835&ref=page_internal Har ikke testet de så jeg kan ikke anbefale. Sitér dette innlegget Barbaria på tur - Blogg Link to post
Landcrab Svart 14.August.2019 Link til dette innlegget Svart 14.August.2019 Hei, har du kommet noen vei med dette? Er i samme situasjon selv, og håpet det skulle dukke opp noen gode tips her. Er litt avhengig av at noen kommer og tar mål, samt at jeg ikke gidder å sende alt av puter langt av sted med posten for å få de sydd om. Pluss at det er greit å se litt stoffprøver før man bestemmer seg. Kontaktet en lokal leverandør i Tønsberg, og fikk et hyggelig besøk av Atle fra Arvid Thoresen Kalesjer AS i dag. Trivelig fyr, som åpenbart veit hva han driver med. Du burde ringe han hvis du ikke har funnet en leverandør allerede. Fikk prøver på Niroxx og Silvertex. Vi kommer til å gå for Silvertex, det virker solid og har et bra fargeutvalg. Dvs først må vi se hva herligheten havner på i pris, men håper virkelig det havner innenfor budsjett? Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 14.August.2019 Link til dette innlegget Svart 14.August.2019 Landcrab skrev 9 minutter siden: Dvs først må vi se hva herligheten havner på i pris, men håper virkelig det havner innenfor budsjett? Er ikke dette båtpenger da? Det går vel ikke på budsjettet. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Eramar Svart 14.August.2019 Link til dette innlegget Svart 14.August.2019 (redigert) Bare for å gjøre denne tråden mest mulig komplett, kan jeg også nevne at Per O Meier lager puter i tillegg til kalesjer og presenninger. http://www.peromeier.no Redigert 14.August.2019 av Eramar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Landcrab Svart 14.August.2019 Link til dette innlegget Svart 14.August.2019 Faxen skrev for 2 timer siden: Er ikke dette båtpenger da? Det går vel ikke på budsjettet. Hehe, sant nok! Fikk pris i stad, og det var ca 30% over det jeg hadde fryktet som høyest mulig pris Men har troa på at det kan bli veldig bra, så må bare finne ut hvordan vi skal gjøre dette. Mulig putene nede i "salongen" må vente et år eller no. Eventuelt så får dette bli en del av julegaven til barna i år, det setter de nok pris på tenker jeg. Jeg tror ikke Meier er noe billigere, og det er ikke noe tema å gjøre dette svart som jeg ser noen luringer på Facebook reklamerer med, vi ønsker lyse puter Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 14.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.August.2019 Vi trodde putene i båten vi har kjøpt var kjørt men nå har vi tatt av trekket på noen (glidelås) og de ble faktisk som nye etter en runde i vaskemaskinen. Dermed legger jeg prosjekt med nye puter på hylla inntil videre. Sitér dette innlegget Link to post
Barbaria Svart 15.August.2019 Link til dette innlegget Svart 15.August.2019 Jeg har levert inn putene til forpiken til Nams båtkalesjer i linken over, så får vi se hvordan det blir. Sitér dette innlegget Barbaria på tur - Blogg Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.