Jump to content

Anbefalt leverandør av båtputer i Vestfold eller omegn?

Lazyjack

Recommended Posts

• 2 uker senere...

Hei, har du kommet noen vei med dette? Er i samme situasjon selv, og håpet det skulle dukke opp noen gode tips her. Er litt avhengig av at noen kommer og tar mål, samt at jeg ikke gidder å sende alt av puter langt av sted med posten for å få de sydd om. Pluss at det er greit å se litt stoffprøver før man bestemmer seg.

Kontaktet en lokal leverandør i Tønsberg, og fikk et hyggelig besøk av Atle fra Arvid Thoresen Kalesjer AS i dag. Trivelig fyr, som åpenbart veit hva han driver med. Du burde ringe han hvis du ikke har funnet en leverandør allerede. Fikk prøver på Niroxx og Silvertex. Vi kommer til å gå for Silvertex, det virker solid og har et bra fargeutvalg. Dvs først må vi se hva herligheten havner på i pris, men håper virkelig det havner innenfor budsjett?

Faxen skrev for 2 timer siden:

Er ikke dette båtpenger da? Det går vel ikke på budsjettet.:smash:

Hehe, sant nok! Fikk pris i stad, og det var ca 30% over det jeg hadde fryktet som høyest mulig pris :crazy: Men har troa på at det kan bli veldig bra, så må bare finne ut hvordan vi skal gjøre dette. Mulig putene nede i "salongen" må vente et år eller no.  Eventuelt så får dette bli en del av julegaven til barna i år, det setter de nok pris på tenker jeg.

Jeg tror ikke Meier er noe billigere, og det er ikke noe tema å gjøre dette svart som jeg ser noen luringer på Facebook reklamerer med, vi ønsker lyse puter:giggle: 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...