Jump to content

Edit History

NilsPils

NilsPils

Jeg fikk problemer da jeg skulle bakke inn i båsen i kveld. Null skyv fra baugpropellen mens jeg hørte baugpropellmotoren ruse.

Heldigvis var det brukbar badetemperatur, så jeg sjekket at begge proellene var på plass. De lot seg lett rotere for hånd.

Jeg regner med (håper) at det dreier seg om en brytepinne som er røket, men jeg finner ikke noen slik i manualen eller på tegninger jeg har.
 QL BP 450 er en Volvo Penta modell som har utgått. Den har 2 stk kontraroterende propeller, så en brytepinne mått i tilfelle sitte på drivakselen fra motoren.

Noen som vet?

NilsPils

NilsPils

Jeg fikk problemer da jeg skulle bakke inn i båsen i kveld. Null skyv fra baugpropellen mens jeg hørte baugpropellmotoren ruse.

Heldigvis var det brukbar badetemperatur, så jeg sjekket at begge proellene var på plass. De lot seg lett rotere for hånd.

Jeg regner med (håper) at det dreier seg om en brytepinne som er røket, men jeg finner ikke noen slik i manualen eller på tegninger jeg har.e
 QL BP 450 er en Volvo Penta modell som har utgått. Den har 2 stk kontraroterende propeller, så en brytepinne mått i tilfelle sitte på drivakselen fra motoren.

Noen som vet?

• Create New...