Jump to content

Edit History

mOMOe86

mOMOe86

Hør hør folkens.

Denne gratis båten, går nå gratis videre til nestemann som ønsker den.

Jeg skulle gjerne fullført dette prosjektet, og hjulpet denne fine båten tilbake på vannet.

Men nå har det seg sånn, at nå når jeg endelig var ferdig med å renovere småbruket vårt, ja da gikk vi like gjerne til innkjøp av en litt større gård.

Og i kjent stil, var dette et enda større renoveringsobjekt.

Så jeg ser ikke for meg å få tid til å priortere båtbygg på en goooood stund. Og tenker det er bedre noen andre overtar.

Dette er et godt utgangspunkt for å få seg en billig og fin båt, som jeg helst ikke vil selge i deler og skrote.

Men om det er deler du måtte trenge, gi lyd. Så skal du få dem billig om du ikke tar hele båten GRATIS!

mOMOe86

mOMOe86

Hør hør folkens.

Denne gratis båten, går nå gratis videre til nestemann som ønsker den.

Jeg skulle gjerne fullført dette prosjektet, og hjulpet denne fine båten tilbake på vannet.

Men nå har det seg sånn, at nå når jeg endelig var ferdig med å renovere småbruket vårt, ja da gikk vi like gjerne til innkjøp av en litt større gård.

Og i kjent stil, var dette et enda større renoveringsobjekt.

Så jeg ser ikke for meg å få tid til å priortere båtbygg på en goooood stund. Og tenker det er bedre noen andre overtar.

Dette er et godt utgangspunkt for å få seg en billig og fin båt, som jeg helst ikke vil selge i deler og skrote.

Men om det er deler du skulle måtte trenge, gi lyd. Så skal du få dem billig om du ikke tar hele båten GRATIS!

• Create New...