Jump to content

Edit History

Jonas

Jonas

nordemoniac skrev for 2 timer siden:

jeg forstår at det er delte meninger på emnet, men hvor stort problem er det egentlig om båten ikke får tørket helt opp før ny tokomponent epoxy-primer og bunnstoff?

Jeg ønsker også denne behandlingen, men har enda ikke sett hva problemet er uten tokomponent epoxy-primer. Mye enklere med vanlig primer. Noen mener du kan få problemer ved å sperre fuktigheten inne under epoxy-primer.  Gjelder litt eldre båter som ligger på sjøen hele året.

Jonas

Jonas

jeg forstår at det er delte meninger på emnet, men hvor stort problem er det egentlig om båten ikke får tørket helt opp før ny tokomponent epoxy-primer og bunnstoff?

Jeg ønsker også denne behandlingen, men har enda ikke sett hva problemet er uten tokomponent epoxy-primer. Mye enklere med vanlig primer. Noen mener du kan få problemer ved å sperre fuktigheten inne under epoxy-primer.  Gjelder litt eldre båter.

Jonas

Jonas

Jeg ønsker også denne behandlingen, men har enda ikke sett hva problemet er uten tokomponent epoxy-primer. Mye enklere med vanlig primer. Noen mener du kan få problemer ved å sperre fuktigheten inne under epoxy-primer. 

• Create New...