Jump to content

Edit History

Kvalitetstid

Kvalitetstid

dieselfan skrev 1 time siden:

Hva er det som i hovedtrekk skiller din synsing fra vår? 

Er det din er erfaring med gassturbiner?

Er man litt "stor i kjeften" i et opphetet øyeblikk så må jeg vel forvente å få svar:)

Min "synsing" er basert på rett utdannelse fra fagbrev til ingeniør og 33 års erfaring med ulike type motorer både i biler og båter (store og små)

Min erfaring med turbiner er underordnet akkurat dette temaet, men 6 års erfaring med P and W (ST40 og ST18) i båter.

Poenget er at dette er et godt fora og min kommentar var ikke rettet mot denne tråen spesielt og heller ikke deg, men i mange sammenhenger ødelegges fakta / troverdigheten av det som skrives av for mye feilinformasjon og gjetninger

beklager om noen følt seg truffet av dette 

Kvalitetstid

Kvalitetstid

dieselfan skrev 56 minutter siden:

Hva er det som i hovedtrekk skiller din synsing fra vår? 

Er det din er erfaring med gassturbiner?

Min "synsing" er basert på rett utdannelse fra fagbrev til ingeniør og 33 års erfaring med ulike type motorer både i biler og båter (store og små)

Min erfaring med turbiner er underordnet akkurat dette temaet, men 6 års erfaring med P and W (ST40 og ST18) i båter.

Poenget er at dette er et godt fora og min kommentar var ikke rettet mot denne tråen spesielt og heller ikke deg, men i mange sammenhenger ødelegges fakta / troverdigheten av det som skrives av for mye feilinformasjon og gjetninger

beklager om noen følt seg truffet av dette 

• Create New...