Verkstedmanual
Komodo skrev for 2 timer siden:Jeg er ikke helt enig i det du konkluderer med her, tvert imot opplever jeg stort sett at konstruktiv kritikk blir vel mottatt. Men en generell utbasering om at det blir skrevet mye svadameninger er ikke konstruktiv kritikk, det er galle. Et konstruktivt kritisk bidrag ville vært å ta tak i de enkelte innlegg som man mener er dårlig eller feil og på peke dem.
Forøvrig ser jeg liten grunn til å kritisere "sias kvalitet" som du sier. Baatplassen er etter min mening et utmerket forum hvor mange har fått god hjelp med sine båtrelaterte problemer. Eller kanskje du vet om noen andre norske forum som holder en høyere kvalitet enn Baatplassen? Hvis det er noe å kritisere så må det være enkeltinnlegg, og da er det jo mye bedre å ta tak i det konkret. Er du ute etter å kritisere Baatplassen genrelt er det kanskje bedre å ta det med administrator enn i en tilfeldig tråd.
Innlegge ditt og di selektive utplukking av enkle setniga i inspel fra andre som påpeika de samme intrykke som eg har og bekrefter mitt foreløbige intrykk. Kansjke dinna sia her kun er et ekkokammer for de som veit best.
Eg trur vi legge saken dau sånn som andre over vil