Jump to content

Edit History

pipe

pipe

nordan family 27 skrev 26 minutter siden:

Skal selv selge en slik 86 modell etterhvert, men den har tilbragt de siste 25 årene (eller enda mer) i esken sin innerst i kjelleren. Hva burde da gås over? En viss fare for at det har «stått seg ihjel» og at pakninger har råtnet?

Den har jeg tro på er endel verdt.
Jeg ville absolutt ikke tatt den ut av esken for å prøve den eller gå over noe som helst.
Jeg tror den har høyest verdi som den står nå ubrukt i original eske.
Få med i kjøpekontrakten at lagring skader etter 25 år må påregnes.
Tror ikke det er en deal breaker for de som vil betale mest for ett slikt eksemplar selv om noen med ti tommeltotter  og null teknisk forståelse skulle falle av.

Edit kanskje en skvett olje i sylindrene for de fleste vil nok forsikre seg om motoren går rundt 

pipe

pipe

nordan family 27 skrev 18 minutter siden:

Skal selv selge en slik 86 modell etterhvert, men den har tilbragt de siste 25 årene (eller enda mer) i esken sin innerst i kjelleren. Hva burde da gås over? En viss fare for at det har «stått seg ihjel» og at pakninger har råtnet?

Jeg ville absolutt ikke tatt den ut av esken for å prøve den eller gå over noe som helst.
Tror ikke det er en deal breaker for de som vil betale mest for ett slikt eksemplar selv om noen med ti tommeltotter  og null teknisk forståelse skulle falle av.

pipe

pipe

nordan family 27 skrev 3 minutter siden:

Tror ikke det er en deal breaker for de som vil betale mest for ett slikt eksemplar selv om noen med ti tommeltotter kan falle av. 

• Create New...