Jump to content

Edit History

BOBO II

BOBO II

Jeg hadde ikke kjørt en meter  med disse  som hadde sett slik ut. Nå skal ikke jeg krisemaksimere men her er det tydelig rust og korrosjon i flensen mot turbo samt eksoskrøk. I mange tilfeller så korrodere dette fra innsiden og det er sikkert dine også med tydelige gjennomslag.
Jeg har vært der og på mine eksos krøker kunne man ikke se at de var tæret fra utsiden i tillegg så var flensen sveiset fast i krøken. Bruddet hos meg på krøken var der hvor det var sveiset. Når krøken ble tatt av var det tydelig rust og korrosjon innvendig. Tok en skrutrekker og stakk denne tvers igjennom der hvor rusten var. Hos meg ble det fatalt fikk ødelagt hele båten innvendig og alt måtte byttes ut, motorer ut med totalrenovering av motor rom samt alle cabiner var fylt med uforbrent diesel eksos. Hvis krøken din er tett så kan du også få sjøvann i kjølen som lekker ut fra krøken. Har du smakt på vannet om det er salt . Du vil kjenne forskjellen godt på frostveske og saltvann..

 

 

BOBO II

BOBO II

Jeg hadde ikke kjørt en meter  med disse  som hadde sett slik ut. Nå skal ikke jeg krisemaksimere men her er det tydelig rust og korrosjon i flensen mot turbo samt eksoskrøk. I mange tilfeller så korrodere dette fra innsiden og det er sikkert dine også med tydelige gjennomslag.
Jeg har vært der og på mine eksos krøker kunne man ikke se at de var tæret fra utsiden i tillegg så var flensen sveiset fast i krøken. Bruddet hos meg på krøken var der hvor det var sveiset. Når krøken ble tatt av var det tydelig rust og korrosjon innvendig. Tok en skrutrekker og stakk denne tvers igjennom der hvor rusten var. Hos meg ble det fatalt fikk ødelagt hele båten innvendig og alt måtte byttes ut, motorer ut med totalrenovering av motor rom samt alle cabiner var fylt med uforbrent diesel eksos. Hvis krøken din er tett så kan du også få sjøvann i kjølen som lekker ut fra krøken. Har du smakt på vannet om det er salt . Du vil kjenne forskjellen godt på frostveske og saltvann..

BOBO II

BOBO II

Jeg hadde ikke kjørt en meter  med disse  som hadde sett slik ut. Nå skal ikke jeg krisemaksimere men her er det tydelig rust og korrosjon i flensen mot turbo samt eksoskrøk. I mange tilfeller så korrodere dette fra innsiden og det er sikkert dine også med tydelige gjennomslag.
Jeg har vært der og på mine eksos krøker kunne man ikke se at de var tæret fra utsiden i tillegg så var flensen sveiset fast i krøken. Bruddet hos meg på krøken var der hvor det var sveiset. Når krøken ble tatt av var det tydelig rust og korrosjon innvendig. Tok en skrutrekker og stakk denne tvers igjennom der hvor rusten var. Hos meg ble det fatalt fikk ødelagt hele båten innvendig og alt måtte byttes ut motorer ut med totalrenovering av motor rom samt alle cabiner var fylt med uforbrent diesel eksos. Hvis krøken din er tett så kan du også få sjøvann i kjølen som lekker ut fra krøken. Har du smakt på vannet om det er salt . Du vil kjenne forskjellen god på frostveske og saltvann..



×
×
  • Create New...