Jump to content

Edit History

dieselfan

dieselfan

Det gjøres slik fordi du får moderat kompresjon mellom flatene med V-band klemme.

Mindre areal gir høyere "pakningstrykk" og dermed er det litt lettere å få det tett...

For egen del stryker jeg litt eksostettepasta på begge flater med fingeren.

Dette legger igjen en tynn film som legger seg i alle spalter... og jeg nekter å tro den pastaen gjør noe skade inntil det motsatte er bevist...

Sliping: Du kan med fordel avslutte slipingen med kun roterende bevegelser om turboakselens akse for at alle småriper ikke skal havne på tvers av tetteflaten...

dieselfan

dieselfan

Det gjøres slik fordi du får moderat kompresjon mellom flatene med V-band klemme.

Mindre areal gir høyere "pakningstrykk" og dermed er det litt lettere å få det tett...

Dette legger igjen en tynn film som legger seg i alle spalter... og jeg nekter å tro den pastaen gjør noe skade inntil det motsatte er bevist...

Sliping: Du kan med fordel avslutte slipingen med kun roterende bevegelser om turboens aksel akse for at alle småriper ikke skal havne på tvers av tetteflaten...

dieselfan

dieselfan

• Create New...