Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Pinkvin skrev for 4 timer siden:

Ja hvorfor skal folk som ikke ha peiling få lov å mene noe om miljøsaker, klimakrisen, i det hele tatt?

Dette handler ikke om lov til å mene noe om saker man ikke har peiling på.
Det handler om din påstand om at folk flest er dypt sjokkert over urettferdigheten mellom forskjellige grenser til sjøs og på land samt straffenivå etc.
For å hjelpe den selektive hukommelsen din så siterer jeg det jeg svarte på som du noen innlegg senere prøver å få til å handle om noe annet enn det jeg siterte deg på.

Pinkvin skrev for 12 timer siden:

Den åpenbare urettferdigheter i både grenser for promille og straffeutmåling mellom sjø og land er med på å ødelegge den alminnelige rettsoppfatingen blant folk flest. 

Om det er noe som er viktig så er det tilliten til rettsvesenet i ett land, og den er skyhøy i Norge, og store urettferdigheter må fjernes for at tilliten skal bestå. 

Klart det er kjempeviktig å rette opp denne store utrettferdigheten

Da er det klarlagt så nå kan du fortelle oss hvorfor folk flest som ikke har hørt eller bryr seg om at det er foreskjeller skal reagere så sterkt at tilliten til domstolene og alminnelige rettsoppfatningen  er i fare? 

pipe

pipe

Pinkvin skrev for 3 timer siden:

Ja hvorfor skal folk som ikke ha peiling få lov å mene noe om miljøsaker, klimakrisen, i det hele tatt?

Dette handler ikke om lov til å mene noe om saker man ikke har peiling på.
Det handler om din påstand om at folk flest er dypt sjokkert over urettferdigheten mellom forskjellige grenser til sjøs og på land samt straffenivå etc.
For å hjelpe den selektive hukommelsen din så siterer jeg det jeg svarte på som du noen innlegg senere prøver å få til å handle om noe annet enn det jeg siterte deg på.

Pinkvin skrev for 12 timer siden:

Den åpenbare urettferdigheter i både grenser for promille og straffeutmåling mellom sjø og land er med på å ødelegge den alminnelige rettsoppfatingen blant folk flest. 

Om det er noe som er viktig så er det tilliten til rettsvesenet i ett land, og den er skyhøy i Norge, og store urettferdigheter må fjernes for at tilliten skal bestå. 

Klart det er kjempeviktig å rette opp denne store utrettferdigheten

Da er det klarlagt så nå kan du fortelle oss hvorfor folk flest som ikke har hørt om at det er foreskjeller skal reagere så sterkt at tilliten til domstolene alminnelige rettsoppfatningen  er i fare? 

• Create New...