Jump to content

Edit History

Taskeladden

Taskeladden

Takker for innspill :)

mekaniker hadde sjekket reg-reim, - ok. 
Ingen ulyder i motor.
Nevnte at det kom eksos ut luftinntak. 

Motor i forpiggen, enkel tilgang for skruing. 
båt hadde lagt ubrukt i 8-12 mnd da den ikke ville starte, gikk fint og ble kjørt til båsen sin før dette. 

Selger ønsket ikke betale mer enn nødvendig for feilsøking av ett problem som kanskje ble dyrt nok i seg selv og reparere, så ytterlige feilsøking var ikke foretatt. 

Får mer bilder senere i dag av reperasjon av baug, innfesting av kjølbolter. 
om det er noe mer som bør sjekkes så setter jeg pris på tips, selger var meget samarbeidsvillig, og ringte meg for en prat. 

Frister litt å hente skuta, men da må den fra 6143 Fiskå, og til bergen her jeg holder til. Har lite seilerfaring og må rundt stadt med båten. Frister lite å gjøre alene uten innenbordsmotor, så tips til frakt/flytting resulterer i en ekstra kald pils ;)

Chris

Taskeladden

Taskeladden

Takker for innspill :)

mekaniker hadde sjekket reg-reim, - ok. 
Ingen ulyder i motor.
Nevnte at det kom eksos ut luftinntak. 

Selger ønsket ikke betale mer enn nødvendig for feilsøking av ett problem som kanskje ble dyrt nok i seg selv og reparere, så ytterlige feilsøking var ikke foretatt. 

Får mer bilder senere i dag av reperasjon av baug, innfesting av kjølbolter. 
om det er noe mer som bør sjekkes så setter jeg pris på tips, selger var meget samarbeidsvillig, og ringte meg for en prat. 

Frister litt å hente skuta, men da må den fra 6143 Fiskå, og til bergen her jeg holder til. Har lite seilerfaring og må rundt stadt med båten. Frister lite å gjøre alene uten innenbordsmotor, så tips til frakt/flytting resulterer i en ekstra kald pils ;)

• Create New...