Jump to content

Edit History

sandman1

sandman1

Har ikke erfaring med Bostrøm, men har sett på, da jeg var på jakt etter båt. Jeg syntes den var veldig trang i cockpit. Nå er jeg gift med ei som kommer trekkende med puter og sånn vippbar sete/ryggstøtte-sak overalt, (https://www.maritim.no/justerbar-sittepute-morkbla , og en storpuddel) så det gjør ikke akkurat plassbehovet utendørs noe mindre. De tidligere utgavene av denne (Mk1?) hadde heller ikke vinduer i kahytt, og jeg fikk en nokså klaustrofobisk ubåt følelse nedi der. Tror de er veldig seilbåter, men vet egentlig ikke...

sandman1

sandman1

Har ikke erfaring med Bostrøm, men har sett på, da jeg var på jakt etter båt. Jeg syntes den var veldig trang i cockpit. Nå er jeg gift med ei som kommer trekkende med puter og sånn vippbar sete/ryggstøtte-sak overalt, (og en storpuddel) så det gjør ikke akkurat plassbehovet utendørs noe mindre. De tidligere utgavene av denne (Mk1?) hadde heller ikke vinduer i kahytt, og jeg fikk en nokså klaustrofobisk ubåt følelse nedi der. Tror de er veldig seilbåter, men vet egentlig ikke...

• Create New...