A.Jensen Startet 7.August.2019 Link til dette innlegget Startet 7.August.2019 Etter en tur på sjøen i dag skulle jeg skru av hovedstrømbryter en slik jeg pleier på båten. Denne var da ikke mulig å skru av. Strømmen står dermed på i båten. Selvsagt kan bryteren være defekt. Er det noen som har forslag til en annen løsning? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 7.August.2019 Link til dette innlegget Svart 7.August.2019 Koble fra kabel inn på bryteren, det er jo en grei og rask måte. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
A.Jensen Svart 7.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2019 Takk for svar. Det er vel grunn til å tro at bryteren er defekt? Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 7.August.2019 Link til dette innlegget Svart 7.August.2019 Tipper kontaktene er brent sammen pga last og dårlig kontakt. Tegn på at den er overmoden for bytte selv om du kan få den til å fungere igjen. Stor mulighet for alvorlig varmeutvikling ved belastning. Sitér dette innlegget Mons Link to post
A.Jensen Svart 7.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2019 Takk for tipset. Skal åpne den og sjekke. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 7.August.2019 Link til dette innlegget Svart 7.August.2019 Kast den, og kjøp ny...? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.