Jump to content

Raymarine C80 leser ikke CF-kort

Stekepanne

Recommended Posts

Hallo.

Kjøpte navionics-oppgradering og den kjørte gjennom uten problemer. Fikk beskjed om at plotter måtte oppdateres for å takle større CF-kort, greit nok.

Før oppgraderingen prøvde jeg å kopiere ut rutene til et CF-kort, men fikk beskjed om at det ikke gikk, uansett hvilket kort jeg prøvde.

jaja, får bare oppgradere da... men nei, skjer ikke noe.

Nå fungerer ingen CF-kort. Ikke det gamle navionics, ikke det nye, ikke et tredje som lå i båten.

Hverken kart eller oppgradering lastes fra kort og får ikke kopiert data til kort.

Prøvde en full reset - hjalp ikke.

Noen som har vært borti lignende?

Hei, jeg også Kjøpte navionics-oppgradering på min C80 som stod montert i Saga 315 fra 2008. Med meg var det bare å sette inn den nye compact Flash brikken og det fungerte slik det skulle. Den gamle kartbrikken var på 512 MB mens den nye var på 2 GB. Nå vet jeg ikke om tidligere eiger har tatt noen oppgraderinger men jeg hadde versjon 01.20 på gamle brikken.

• 11 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...