Stekepanne Startet 8.August.2019 Link til dette innlegget Startet 8.August.2019 Hallo. Kjøpte navionics-oppgradering og den kjørte gjennom uten problemer. Fikk beskjed om at plotter måtte oppdateres for å takle større CF-kort, greit nok. Før oppgraderingen prøvde jeg å kopiere ut rutene til et CF-kort, men fikk beskjed om at det ikke gikk, uansett hvilket kort jeg prøvde. jaja, får bare oppgradere da... men nei, skjer ikke noe. Nå fungerer ingen CF-kort. Ikke det gamle navionics, ikke det nye, ikke et tredje som lå i båten. Hverken kart eller oppgradering lastes fra kort og får ikke kopiert data til kort. Prøvde en full reset - hjalp ikke. Noen som har vært borti lignende? Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 9.August.2019 Link til dette innlegget Svart 9.August.2019 Hvor stort er CF kortet du la softwaren på ? Mener det var på en eller annen versjon Ray la inn støtte for større kartbrikker med exFAT filsystem. Dette kan være problemet ditt nå. Prøv å formatere brikken din til FAT filsystem og kopier inn software på brikken på ny, og prøv igjen å oppdatere. Sitér dette innlegget Link to post
BMW X1 Svart 9.August.2019 Link til dette innlegget Svart 9.August.2019 Hei, jeg også Kjøpte navionics-oppgradering på min C80 som stod montert i Saga 315 fra 2008. Med meg var det bare å sette inn den nye compact Flash brikken og det fungerte slik det skulle. Den gamle kartbrikken var på 512 MB mens den nye var på 2 GB. Nå vet jeg ikke om tidligere eiger har tatt noen oppgraderinger men jeg hadde versjon 01.20 på gamle brikken. Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 9.August.2019 Link til dette innlegget Svart 9.August.2019 Har du fått bøyd noen av kontakt pinnene på plotteren? Det kan være problemet. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Stekepanne Svart 9.August.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2019 (redigert) Problem løst. Kjøpte ny plotter. C80’n er ikke direkte ny lengre, så oppgradering presset seg frem uansett. Så vidt jeg kan forså, ut ifra web og support, har CF-leseren tatt kvelden Redigert 9.August.2019 av PostIT (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 9.August.2019 Link til dette innlegget Svart 9.August.2019 ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Feber Svart 13.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2020 Jeg har en Raymarine C80 der skjermen har begynt å blafre. Saga 29. Se videoen. Er det et tegn på at den har kollapsa? Eller på jeg gjøre som han andre som meldte og hadde Saga, å bytte? Må jeg bytte noe mer da, eller holder det med skjermen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.