Jump to content

Edit History

Knude

Knude

Fin beskrivelse av produktet og fremgangsmåte  @VannTro.    I produksjon vil på rull ha flere fordeler en du nevner. Lissa legges dobbelt i hjørne samtidig som den trykkes litt tynnere. Du får like mye hele veien og mindre søl. I min verden var den nappinga risikofylt . Prosedyre : Lisse legges langs ytterkant av profil med overlapp i hjørner. Skru alle skruer igjennom lista innvendig med et lavt moment. La stå et par dager. Ettertrekk med litt høyere moment og renkutt langs vindusramme utvendig med skarp kniv.( lett trykk) så fjernes dette forsiktig.

Eksempel. Her er brukt hvit på rull.

D8FBA1BB-23B1-44A7-AD22-E1D61FAACA4C-242-0000002834CE22A3.jpg.9686e0923356831462b3ee10ef22b87b.jpg

Knude

Knude

Fin beskrivelse av produktet  @VannTro.  I produksjon vil på rull ha flere fordeler en du nevner. Lissa legges dobbelt i hjørne samtidig som den trykkes litt tynnere. Du får like mye hele veien og mindre søl. I min verden var den nappinga risikofylt . Prosedyre : Lisse legges langs ytterkant av profil med overlapp i hjørner. Skru alle skruer igjennom lista innvendig med et lavt moment. La stå et par dager. Ettertrekk med litt høyere moment og renkutt langs vindusramme utvendig med skarp kniv.( lett trykk) så fjernes dette forsiktig.

Eksempel. Her er brukt hvit på rull.

D8FBA1BB-23B1-44A7-AD22-E1D61FAACA4C-242-0000002834CE22A3.jpg.9686e0923356831462b3ee10ef22b87b.jpg

Knude

Knude

Fin beskrivelse av produktet  @VannTro.  I produksjon vil på rull ha flere fordeler en du nevner. Lissa legges dobbelt i hjørne samtidig som den trykkes litt tynnere. Du får like mye hele veien og mindre søl. I min verden var den nappinga risikofylt . Prosedyre : Lisse legges langs ytterkant av profil med overlapp i hjørner. Skru alle skruer igjennom lista innvendig med et lavt moment. La stå et par dager. Ettertrekk med litt høyere moment og renkutt langs vindusramme utvendig med skarp kniv.( lett trykk) så fjernes dette forsiktig.

Knude

Knude

Fin beskrivelse av produktet  @VannTro.  I produksjon vil på rull ha flere fordeler en du nevner. Lissa legges dobbelt i hjørne samtidig som den trykkes litt tynnere. Du får like mye hele veien og mindre søl. I min verden var den nappinga risikofylt . Prosedyre : skru alle skruer igjennom lista innvendig med et lavt moment. La stå et par dager. Ettertrekk med litt høyere moment og renkutt langs vindusramme utvendig med skarp kniv.( lett trykk) så fjernes dette forsiktig.

• Create New...