Jump to content

Edit History

tom Cognac

tom Cognac

Da blir det ille mye jobbing på deg utover :crazy: det er bare å brette opp ermene og gyve på - med krom nakke :thumbsup: men det blir et veldig bra resultat til slutt - det er jeg sikker på :thumbsup: skal bli fint å komme på "inspeksjon" når du er tilbake i ælva igjen :thumbsup:

Det går forover med jolla mi også, til tirsdag kommer en elektriker (en gammel kompis) og fikser alt det elektriske i båten (trukket nye ledninger og montert nytt bryterpanel), og mot slutten av uka tror jeg det blir såpass varmt at jeg kan begynne å støpe divinylcellen i taket :smiley: gleder meg til grisejobbingen :lol: fikk en finfin "oppskrift" fra Knude på hvordan jeg skal gjøre det :smiley:

Lykke til med ror, akslinger, propeller og teakdekket :thumbsup: vi snakkes :smiley:

(ligger forøvrig en nydelig, eldre Storebro ved Støtvik-brygga i Larkollen :smiley: )

tom Cognac

tom Cognac

Da blir det ille mye jobbing på deg utover :crazy: det er bare å brette opp ermene og gyve på - med krom nakke :thumbsup: men det blir et veldig bra resultat til slutt - det er jeg sikker på :thumbsup: skal bli fint å komme på "inspeksjon" når du er tilbake i ælva igjen :thumbsup:

Det går forover med jolla mi også, til tirsdag kommer en elektriker (en gammel kompis) og fikser alt det elektriske i båten (trukket nye ledninger og montert nytt bryterpanel), og mot slutten av uka tror jeg det blir såpass varmt at jeg kan begynne å støpe divinylcellen i taker :smiley: gleder meg til grisejobbingen :lol: fikk en finfin "oppskrift" fra Knude på hvordan jeg skal gjøre det :smiley:

Lykke til med ror, akslinger, propeller og teakdekket :thumbsup: vi snakkes :smiley:

(ligger forøvrig en nydelig, eldre Storebro ved Støtvik-brygga i Larkollen :smiley: )

• Create New...