Jump to content

Edit History

sap_2000

sap_2000

Storebro var kompromissløs kvalitet tvers gjennom, så du sitter med en diamant som trenger å få polert opp glansen.

Jeg tror mange ikke vet hvor unike disse båtene egentlig er, spesielt din fra 90-tallet hvor båtmarkedet var helt nede i knestående. En slik SRC 500 V-10 som du har kostet ca 3 ganger hva en en 50 fots Princess, fairline eller sunseeker kostet. Likevel greide storebro å selge en hel haug av de og de andre modellene. På 80-tallet ble det solgt mye SRC 31. Bare tenk på hvor mange sånne du ser rundt deg i dag. Og det på tross av prisen. Man kunne få 2-3 scand baltic til samme pris. 

Mange av de som kjøpte ny storebro var velstående som hadde penger på tross av dårlige tider og høye renter betydde lite.

Husker en kar der jeg vokste opp kom hjem med flett nye SRC 500 V8 på 90-tallet. Det var helt hinsides båt på den tiden når det knapt ble solgt nye båter her i landet.

Nei, storbro er og blir noe helt eget. tviler på at de noen gang kommer tilbake som før, så ta godt vare på det litt uslipte smykket du har @Solbris II.

sap_2000

sap_2000

Storebro var kompromissløs kvalitet tvers gjennom, så du sitter med en diamant som trenger å få polert opp glansen.

Jeg tror mange ikke vet hvor unike disse båtene egentlig er, spesielt din fra 90-tallet hvor båtmarkedet var helt nede i knestående. En slik SRC 500 V-10 som du har kostet ca 3 ganger hva en en 50 fots Princess, fairline eller sunseeker kostet. Likevel greide storebror å selge en hel haug av de og de andre modellene. På slutten av 80-tallet ble det sagt mye SRC 31. Bare tenk på hvor mange sånne du ser rundt deg i dag. osb det på tross av prisen. Man kunne få 2-3 scand baltic til samme pris. 

Nei, storbro er og blir noe helt eget. tviler på at de noen gang kommer tilbake som før, så ta godt vare på det litt uslipte smykket du har @Solbris II.

• Create New...